fredag 30 november 2012

Imorgon är det dax !


Imorgon lördag kl 10.00 är det start, 24 timmar senare på söndag kl 10.00 så är jag förhoppningsvis kvar på banan om jag inte tvingats kliva av på grund av skada. Just nu i bilen på väg mot Oslo med en norrman och en dansk så en del nya glosor pluggas in. Känner mig inte fullt taggad om jag skall vara ärlig men det kanske kommer. Är lite orolig för ett knä om det kommer hålla sig från rimliga smärtor annars känns allt okej. Har ju i alla fall fått reda på att det rör sig om en mindre blödning och därmed inget som kan gå sönder så nu håller jag tummarna. Till ett sånt här lopp inbillar jag mig att man inte behöver ha sin syreupptagning i någon absolut toppform, det är ju ingen fartlöpning det är frågan om utan ett fysiskt och mentalt nötande i en 24 timmar lång "berg och dalbana".

Möjlighet att följa loppet live och skicka hälsningar :)
För den som vill så går loppet att följa med livereultat från imorgon kl 10.00 på jogg.se. Det finns även att maila eller smsa nedanstående adress/nummer för att skicka en hälsning till alla tävlande i loppet. Man kan i samband med hälsningarna önska en låt för lite extra motivation till den man vill hälsa till. Adressen och numret nedan går till loppets "discjockey".

OBS!

Dansband undanbedes ;) !

heming.leira@gmail.com
+47 48496699
Twitter: Hastag #Bislett24

Loppet skall tydligen även ha en live webkamera där man lär kunna se allt från stora smile till mer smärtsamma ansiktsuttryck.
http://www.ustream.tv/channel/bislett-24-timers


Blir inte fler rader än så här, vill spara den kraft jag har tills imorgon...  

Oslo 121201 10:00 game on !